obejrzyj więcej zdjęć
Walne Zgromadzenie Członków Cechu Naturopatów i Hipnotyzerów
24 marca 2013 r. w Warszawie
13:00 (pierwszy termin)
13:30 (drugi termin)
HOSTEL SŁUŻEWIEC, ul. Bokserska 36, 02-682 Warszawa
tel: (+48 22) 207 90 00, e-mail: sluzewiec@starthotel.pl
Program Walnego Zgromadzenia przewiduje:
- Wybór Prezydium (Przewodniczącego, członków, protokolanta) Walnego Zgromadzenia,
- Wybór Komisji Skrutacyjnej,
- Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał,
- Przyjęcie porządku obrad,
- Przedstawienie przez Zarząd bieżącej informacji o działalności Cechu oraz sprawozdania finansowego i sprawozdania Zarządu za rok 2011,
- Dyskusja nad sprawozdaniami,
- Głosownie uchwały przyjmującej sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie Zarządu za 2012 r.,
- Głosownie uchwały udzielającej absolutorium Zarządowi Cechu za 2012 r.,
- Wolne wnioski,
- Zamknięcie obrad Walnego Zgromadzenia.
Materiały, w tym sprawozdanie finansowe, bilans oraz sprawozdania organów Cechu będą wyłożone do wglądu dla każdego członka Cechu od 22.03.2012 w Centrum Konferencyjnym WILCZA, ul.Wilcza 9 w Warszawie.
Zarząd prosi o dostarczenie Sekretarzowi dokumentów potwierdzających prowadzenie dział.gosp. (członkowie regularni), a jednocześnie przypomina o systematyczne wpłacanie na konto Cechu składek członkowskich (wszyscy członkowie).
Adres korespondencyjny:
Cech Naturopatów i Hipnotyzerów
05-825 Adamowizna, ul.Dobra 4
cech@naturopata.edu.pl
W imieniu Zarządu
Grzegorz Halkiew
Starszy Cechu
PS
Zarząd zajmie się między innymi omówieniem podjętych w tym roku PRAC MINISTERIALNYCH dotyczących STANDARYZACJI ZAWODÓW bioenergoterapeuty, biomasażysty, akupunkturzysty i innych. Zaznajomienie się z tym projektem uwidacznia jak ważne jest zakładanie działalności gospodarczej przez naturopatów oraz doskonalenie swojego warsztatu w celu uzyskiwania tytułów czeladniczych i mistrzowskich. Zmiany jakie przed nami stoją mobilizują do konkretnych działań i wzmacniania pozycji organizacji cechowej. Twoje zdanie jest ważne!!
ZAPRASZAMY